
Η εταιρία Turbine Truck Engines έχει αναπτύξει μια πατέντα με την ονομασία Detonation Cycle Gas Turbine engine (DCGT), η οποία ουσιαστικά είναι μια μηχανή εσωτερικής καύσης με κάποιες όμως βασικές διαφορές.
Η λειτουργία της βασίζεται σε ισόθερμες πλήρεις καύσεις οκτανίων και τα καυσαέρια χρησιμοποιούνται για την κίνηση ενός στροβίλου που με την σειρά του κινεί το στρόφαλο. Ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με αέρα που βρίσκεται σε χαμηλή πίεση έτσι ώστε να μην χρειάζεται η συμπίεση του καυσίμου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον υψηλότερο βαθμό απόδοσης.
Σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών κινητήρων:
Η λειτουργία της βασίζεται σε ισόθερμες πλήρεις καύσεις οκτανίων και τα καυσαέρια χρησιμοποιούνται για την κίνηση ενός στροβίλου που με την σειρά του κινεί το στρόφαλο. Ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με αέρα που βρίσκεται σε χαμηλή πίεση έτσι ώστε να μην χρειάζεται η συμπίεση του καυσίμου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον υψηλότερο βαθμό απόδοσης.
Σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών κινητήρων:
- Δεν υπάρχουν έμβολα, βαλβίδες, αντλίες ενώ δεν απαιτείται λύπανση
- Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και 30%
- Μείωση των ρύπων
- Υψηλότερη απόδοση
- Λειτούργει με όλους τους τύπους καυσίμου (υδρογονάνθρακες, υδρογόνο κ.α)
4 comments:
Hello, I've see You like F1..
visit my blog
http://formula1-pitlane.blogspot.com/
thank
i saw your blog, all about f1..sadly though i don't know italian, plus i cannot make any comments :(
Nick prospatho na bro sto howstuffworks.com ena bintaki poy na prosomionei tin leitoyrgia,alla den brisko.An breis kati pes
μαλλον εννοεις αυτο
http://auto.howstuffworks.com/engine1.htm
Post a Comment