
Μέχρι το 2015, η Mercedes-Benz σχεδιάζει να σταματήσει την παραγωγή κινητήρων οι οποίοι λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα. Έτσι επικεντρώνεται σε ηλεκτρική ενέργεια, βιοκαύσιμα και κυψέλες καυσίμου. Ξεκινώντας με το F700, ο κινητήρας του οποίου βασίζεται στον κύκλο DiesOtto, με πλεονεκτήματα την αυξημένη απόδοση του Diesel, χωρίς τα αυξημένα έξοδα συντήρησης.
Το 2010 θα είναι ορόσημο για πολλές εταιρίες, καθώς εκεινή τη χρονιά θα κάνουν ντεμπούτο πολλά υβριδικά μοντέλα, με μπροστάρισσα την Mercedes η οποία επενδύει τεράστια ποσά στο τμήμα R&D πάνω σε αυτόν τον τομέα ($1.4 δις μέχρι το 2014). Αυτή την περίοδο βρίσκονται υπό δοκιμή στο Λονδίνο 100 ηλεκτροκίνητα Smart τα οποία θα είναι διαθέσιμα κατά πάσα πιθανότητα το 2010.
2 comments:
Kapos etsi den leitoyrgei kai o FSI?Stin piesi kai tropo psekasmoy toy kaysimoy toylaxiston.Gia kane ena mathimataki gia ton diesotto!
η διαφορα του FSI με τους υπολοιπους ειναι οτι τα μπεκ ψεκαζουν βενζινη απευθειας στον θαλαμο καυσης και οχι στους αυλους εισαγωγης οπως οι αλλοι
Post a Comment